tirsdag 6. januar 2009

Lovely hair

Jeg er kjent for å farge håret mitt ofte. Altfor ofte. Og det har ofte gått fra de lyseste nynsene, til de aller mørkeste - og så tilbake igjen. Dette kan vel neppe være sunt? Nei. Så absolutt ikke. Håret mitt er så utrolig slitt nå, og jeg hater det. Nå gleder jeg meg til mitt naturlige hår vokser full ut igjen. Det blir så fantastisk. Dette blondinetullet har jeg fått nok av. Man er som oftest alltid penest med den hårfargen som er God given. Det blir så fantastisk! Å kunne style håret mitt ordentlig. Mmm - jeg gleder meg. Det kommer til å ta lang tid, men det er det så absolutt verdt. Jeg håper på festfint hår neste nyttårsaften :)

En stor inspirasjon til å la mine naturlige lokker vokse
.
.
.
.
WHITNEY PORT!


Riktig nok tar hun lyse striper titt og ofte, men her ser du hennes naturlige hår. Er det ikke nydelig?

2 kommentarer:

Karoline sa...

Elsker håret hennes!

Cecilie sa...

Ja, jeg liker at det er så naturlig mesteparten av tiden :)