tirsdag 13. januar 2009

Ha det fint, kjære pus <3

I dag ringte vekkerklokka til Andreas klokken 06:00. Jeg var veldig trøtt, og sov ca. en time ekstra, før jeg fikk dratt på meg klærne. Snill som Andreas er, gikk han ut og varmet opp bilen min, så når jeg satte meg i den 15 min. senere var den (til en forandring) god og varm :) Deretter gikk turen fra Nystua til Oslo Lufthavn Gardermoen, hvor jeg slapp av Andreas. Han dro videre til Setermoen "to serve the military". Good values, good man! Du er ikke skikkelig mann før du har utført (hvertfall) førstegangstjenesten!!

Litt trist er det jo å si farvel til kjæresten sin, men nå er jeg så heldig at pus er tilbake etter rekrutten, dvs. enten 14. feb, eller 22. Jeg gleder meg til gjensynet allerede <3

Hadde jeg vært lur hadde jeg bare vært oppe når jeg kom hjem, men istedet la jeg meg og sov 2,5 timer. Da var klokken 12, jeg stod opp og lagde en god frokost = fin baguette med bagyettesalat og iste med Royal Bananasplit-is til "dessert". Synes jeg fortjente litt ekstra siden jeg er så uheldig å ha mista kjæresten min til det store Nordland :(

Etter å ha spist gjorde jeg ikke noe særlig fornuftig (utenom å sette inn ting i oppvaskmaskinen) og ta en dusj. Litt før klokken 4 dro jeg på jobb og var der til litt over 10. Så bar det rett hjem hvor mamma hadde laget semulegrøt - namm :)

Natta alle sammen :) (..ikke det at jeg har tenkt til å legge meg ennå - 00:32.)

Ingen kommentarer: