tirsdag 6. januar 2009

The City

I dag har jeg vært hjemme fra jobb, fordi jeg har hatt vondt i halsen i noen dager nå, og tror det beste for meg er å være inne og holde varmen. Vi tok ned juletreet i dag, noe jeg alltid synes er trist. Jeg er så glad i jula. Men jul blir det neste år også - heldigvis!! Jeg har ikke gjort så altfor mye fornuftig i dag, men har ryddet inn en hel haug klær som Andreas slengte på gulvet i går. De lå på senga, og vi skulle sove, så jeg skjønner han jo godt. Anyways, jeg fikk ryddet det inn i skapet, og det så med en gang mye bedre ut. I posten fikk jeg et signert bilde av Ashley, som hun signerte utenfor David Lettermans studioer 30. oktober 2008. Wee :)

Nå den siste timen (++) har mamma og jeg endelig satt oss ned og sett de første episodene av The City, Whitneys egen spinoff av The Hills. Jeg elsker The Hills, og tror nok ingen realityserie kommer til å slå den, så derfor har jeg heller ikke stresset så mye med å se The City. Men, jeg ble positivt overrasket. Tror jeg. Det var ganske bra. Det er jo basically helt likt som The Hills, men med andre skuespillere. Og ja, jeg tror det er skuespill. Mye av det hvertfall. Men det gjør det ikke mindre interessant. Leiligheten til Whitney var bare helt fantastisk! Tenk å bo i en leilighet "on the 30th floor" i NYC. Grrr. Jeg må innrømme at jeg føler et hint av sjalusi. Hadde jeg vært milliardær skulle jeg dratt og kjøpt meg min egen leilighet der. Enn så lenge får jeg nøye meg med rommet mitt i huset vårt. Jeg liker jo det ganske godt, egentlig. Bare litt lite.

Ingen kommentarer: