mandag 1. september 2008

Jeg følger trenden

Nå har det seg slik at hvertfall to av mine gode venninner har skaffet seg blogg, og jeg vet om mange fler også. Jeg har også lest en del om blogging i det siste og fikk dermed lyst til å starte egen blogg. Jeg forventer ikke å bli verdenskjent for min "fashion blog" eller liknende, men ønsker simpelthen å starte en blogg som en ny hobby. Jeg liker å skrive, så nå har jeg et sted å komme hver gang jeg føler trangen til det. Dessuten kan vel en blogg også relateres med en dagbok, noe jeg sluttet med i høst etter tre års løp med heftig dagbokskriving hver enste kveld. Kommentarer er heller ikke så viktig. Dette er bare noe jeg velger å gjøre fordi det ser morsomt ut. Jeg trenger ikke å få noe igjen, men det betyr ikke at jeg ikke setter pris på kommentarer heller. Nå har jeg skrevet mye bare for å kunne skrive, men nå skal jeg gi meg. På gjensyn!

Ingen kommentarer: